La vuelta al mundo de carina y josep – torres del paine installing new kitchen sink plumbing

Aquesta história l’estem redactant en un bar, enfront del transbordador que ens ha de creuar l’estret de magallanes, cap a la terra de foc. Price pfister kitchen faucet leaking from base són les 10:00 hores del matí i fa tant vent que s’ha suspés qualsevol tipus de navegació per l’estret. (mentres escribiem aixó no sabíem que no seria fins les 22:30 hores que podríem, per fí, creuar!!)

Quam vam sortir de barcelona teníem una cosa molt clara, voliem caminar pel parc natural torres del paine. Com molts de vosaltres ja sabeu, no es pot dir que siguem uns grans caminants i, per tant, quan va arribar el moment, estavem una mica acollonits. No teniem gaire clar el menjar necessari per 6 dies de travessa, ni si l’equip que portávem era el més adient i, sobre tot, ens acollonia morir-nos de fred a la nit.

O sigui, que quan va sortir l’oportunitat d’anar amb la gent que vam conéixer al vaixell ens va semblar genial.

L’objetiu era recórrer el circuit conegut com a W. Removing moen kitchen faucets instructions uns en fem un resum: el primer dia es puja a veure les torres del paine, el segon es passeja pel valle del francés, on hi ha un petit glaciar. Al final de la vall s’arriba a una mena d’anfiteatre format per blocs enormes de granit de 3000 metres, conegut com el valle del silencio. Per últim, i com a colofón, es visita el glaciar grey. La pujada és molt espectacular perqué abans d’arribar al glaciar ja es comencen a veure al llac un munt d’icebergs. Kitchen sink restaurant greenville sc cada cop se’n veuen més fins que arribes a una platja on s’acumulen moltíssims, amb el glaciar al front. Mentres estavem a la platja bevent del gel milenari vam poder veure com el glaciar es partia, amb un fort soroll, per donar lloc a un nou iceberg.

Més info. Al parc el temps és molt i molt inestable, i en un sol dia es pot passar per les 4 estacions de l’any. A nosaltres inclús ens va arribar a nevar, i aixó que estavem al bo de l’estiu! També s’ha de tenir en compte el vent, que pot arribar als 80 kms./ hora i que bufa durant tot el dia. Kitchen sink merk royal bufa tant fort que per a muntar la tenda de campanya has de possar les motxilkes al damunt i clavar-la a terra abans d’aixecar-la. Cas contrari, es transforma en una aeronau de coloraines que desapareix per l’horitzó.

Peró no totes les nits van ser com aquesta. En un dels campaments (el pehoé) vam cuinar-nos uns espaguetis a lo pobre (espaguetis + tomáquet), regats amb vi gato negro, en tetra brick. How to fix a kitchen sink drain seal com que no teniem prous plats, primer ens vam beure el ví, i després, amb unes estissores, vam transformar l’envás en 2 platets per poder sopar (qué voleu! Ens vam criar amb la série mcguiver..). Aquells humilds espaguetis, després de 4 dies de mejar pa i coses , tenien gust a glória. Entre una cosa i un altre, les rialles van durar fins ben tard.

El título tiene su explicación en que durante el sábado y domingo, os envié todos esos comentarios anónimos y no muy explicativos; la idea no era esa y buen trabajo que me dieron, pero por la circunstancia que fuese, el caso es que se me borraron.-os decía que el haber conseguido grupo os permitió hacer de valientes y conseguir el propósito.- de no haber sido asi, la excursión era demasiado dura y os hubieséis tenido que conformar con algo menos.- esos 6 días, debieron de ser muy dificiles y, la verdad es que el conjunto se comportó.- al acostaros cada día, además de rememorar un poco la aventura, ya debíais de estar temerosos del día venidero.- al final el valle del francés, el del silencio, el glaciar grey, los lagos, todos ellos acompañados por el continuo azote del viento, se rindieron ante la voluntad de vencerlos.- me hago eco del premio obtenido, la sabrosidad de los espaguetis y vino caliente, que os sabrían a poco con la vajilla de único uso; ello porque no ibáis a ir cargados con utensilios de cocina.- me estoy riendo y espero que a vosotros también se os escape una sonrisa.- la vuelta, con la despedida de los compañeros de la aventura, os resultaría un poco triste, sin embargo estoy seguro de que la camaredería perdurará.-j.M.